Random Rants

Baik aku namakan blog ni 'Random Rants' kan??

malas fikir tajuk ja pun ;))

aku tengah kerja dan sekarang ni rasa xda mood pun untuk kerja..

why???? pemalas!!

jangan kan kerja, makan pun malas... malas mahu cari lunch..

so saya pegi supermarket beli maggi cup... sebab dalam pim ada air panas.. ;))

tengah tolong sorang budak ni restore iphone dia..

dalam training room..

jadi bila ada orang masuk training room aku suruh keluar...

dan tadi ada budak yang baru 1st time jumpa masuk bilik room just to ask me what I am doing..

secara sopan aku jawab, tolong Iwan buat phone dia.. dan pandang dia..

 terus aku cakap 'get out' dengan nada yang paling lembut...

budak tu pandang aku speechless...

senyum je dia keluar dari training room... akak kerek akak kerek..

:) :)

0 comments:

Powered by Blogger.