Perjalanan Ke guongzhou Julai 2016

saya dah balik Malaysia!!! EH???



Trip ke Guongzhou ni sebenarnya dengan Geng "Jom Memborong Di China - JMDC"

Dorang ni geng belajar masa dekat UIA... tu yang confident join tu..

Siapa ada tanya pasal makanan  tu..

Makanan halal dekat Guongzhou memang senang cari.. Tapi kena alert la sebab restoran tu kecik jer...

dia akan ada logo halal.. (Google Logo Halal China)

Pasal kos makan, lebih kurang jer dengan dekat KL..

saya dengan adik makan dalam 50 yuen = RM 20++ (SEKALI MAKAN)

so memang lebih kurang..

saya x buat roaming.. saya beli sim dekat situ..




Pendrive comel.. Boleh cari kt situ.. sangat sangat murah



Delivery system in Guongzhou.. mostly akan guna basikal or trolley...

ada satu machine tu saya beli.. dalam 30KG++, orang tu memangg hantar sampai ke hotel..




Ni pemandangan yang ada... 


Pusat pertemuan : Lobby Hotel ;)

0 comments:

Powered by Blogger.