BB dan jiran sebelah

Alkisahnya, sebelah rumah ni sedara kepada kawan bb la..
Hari tu kawan dia nak ke keningau la dari tawau..
Ni bukan kawan sekolah.. Kawan unisel..
Jadinya kawan dia tu pun cakap la nak p rumah macik dia yang dekat keningau..
Bb pun tanya la kat mana..
Kawan tu pun bagi lah tahu kat mana.. Ehhh?? Sebelah rumah ja???
Nasib baik la aku ni baik.. Kalau ikut kan kepala aku masa tu, setiap pagi aku jerit kat BB suruh bangun awal.. Sebab memang dengar jer dekat sebelah rumah 😂😂😂

Tapi tu bukan cerita yang aku nak cerita..
Ceritanya.. Jiran aku ni, selalu sangat gaduh anak beranak..
Mak dengan anak perempuan dia ni..
Anak perempuan dia ni pun kalau x silap aku dah ada anak..
Dah dewasa kut..
Selalu juga lah dengar mak dia ni menangis bila gaduh ngan anak dia ni..
X faham pun pasal apa, sebab drg cakap cina..
Drama gila~~

Lepas tu pagi tadi, BB bangun lambat.. Memang lambat gila~~ aku fikirkan dia tidur lambat sebab layan cerita korea. Dia tengah layan 'school 2015: who are you'
Dylan pun kena marah pagi tadi sebab kejut dia hahhaha
Dah kami sibuk2 tu lepas hantar dylan semua, BB pun cakap la..
Semalam dia kena kacau..
Aku n mama pun 'haaaa??? Kena kacau macam mana??'

BB pun cakap lah semalam pukul 3 pagi terdengar perempuan menangis..
Dia cari cari suara tu tapi x jumpa..
Mak ak pun cakap lah.. 'Lulz.. Tu org sebelah.. Anak perempuan dia ada semalam'
Bahhahahhahah
Tak ka sia sia dia x dapat tidur semalam??

0 comments:

Powered by Blogger.