Baiki Tombol Pintu



Hari tu saya terkurung dalam bilik.. Entah apa masalah pintu tu..
dah la nak pegi kerja.. 1 jam juga terkurung dalam bilik sendiri.. Sedih!!!

Pulun gila nak buka tombol pintu tu dari dalam..
nak menangis pun ada.. housemate semua dah p kerja..
facetime Kak Min, just nak inform dia, saya terpaksa rosakkan tombol pintu itu~~
Kak Min sebab dia outstation memang tak boleh nak tolong...

dah la malam tu dah kena balik kampung untuk beraya..
jadi saya pesan ja la dekat semua orang jangan intai bilik saya ;))

dan sebab kan minggu ni dah ada kat KK, dan Kak min masih belum balik rumah..
terpaksa lahhh buat tombol tu sendiri...
Gigih tengok Youtube, google bagai...
Alhamdulillah dapat juga buat sendiri ;)
okbye
Powered by Blogger.