Blog MakeOver

So dah bosan la tengok template lama??? hihihi
Blog kali ini banyak yang public kan??
ini sebab kita ada Misi Okeh!!

selain dari kerja sekarang, saya sudah menggerakkan kaki ini
dan Join SGT projek bersama sama dengan coach comel lote
cik Aida Natasha..

saya Join Bisness???

hahha
dulu masa Faiz ajak buat bisnes, saya dengan angkuhnya cakap,

"sorry la Faiz, saya x minat bisnes"

hahah berlagak kan???

tapi siapa sangka??? saya boleh terlibat dalam #ProjekSGT ini??

kita mencuba~~~~
terima kasih juga buat keluarga teman teman yang support usaha saya ini..
love ya~~ terima kasih atas doanya juga :))





Ini adalah salah satu projek SGT, Bio seleza yang sangat selesa...

boleh lihat testimoni dari mana mana website okeh..
saya bawa keningau satu kotak semalam..
dan habis semalam juga...



Selain SGT, saya jual Pin tudung juga...
Pin tudung ni saya jual RM2.2 satu.. so boleh order dekat saya.. kalau lebih dari 100pcs free delivery kay...

oh yaaa..
Boleh PM di facebook saya 
ataupun whatsApp : 0132652714

sekian...


#ProjekSTG
#KitaAdaMisi
#MungkinKeUK

0 comments:

Powered by Blogger.