Random rant

aku dekat station lain sebab station aku blackout..
huhuhuhu sila la berhuhu

Semalam Sue kol cakap dia baca belog aku dari awal
dari awal!! 2011!! gila stalker.

bahahahhahahah tapi masa dia kol tu aku tengah layan descendents of the sun (DOTS) final episode..
so.. cerita dia tu kurang menarik.. (sambil ketawa dalam hati)...

so.. DOTS..
memula tu ramai yang share dan aku tak peduli lansung.. dan korea pun bukannya aku ni layan sangat pun.. Puih2

tapi makin lama makin diperkatakan pula..
sungguh.. cerita dia ok... Tapi bila bab sedih tu.. hampir juga la aku ni sedih.. bahahah


tapi sebab cerita pasal askar yang aku boleh relate banyak ke sikit ke dengan dunia dulu..



hakak ni suka buat buat tough walaupun.. ;))



Dan hakak ada bodyguard for life kay.. jangan berani cari gaduh... 


k la bai... bz..

0 comments:

Powered by Blogger.