dah sihat sepenuhnya.

Kenapa sakit kali ini lagi terkesan?? kenapa??
sumpah masa sakit tu rasa memang susah gila...
sebab saya kena kerja dan saya tak boleh nak stay dekat KK..
sebab Bilik dekat KK sangat panas...
dan saya tak tahu nak makan apa...
saya minta sup sayur, tambah dengan telur sebiji..
tapi dia bg sup sayur dengan telur mata goreng sebiji..
tsk3.. sedih betul...

teringat masa study dulu... dah sakit memang takde la muka kw dalam  kelas...
nasib baik ada member boleh sign kan attandence...
bukan apa.. Klinik sangat la susah nk bg MC...
memang malas giler nak manapak ke klinik...


masa sakit hari tu memang susah.. tapi saya bersabar.. bila teringat kata kata ni..

Apabila seseorang hamba ALLAH sakit. ALLAH mengutuskan 4 malaikat untuk mencabut 

Malaikat mencabut rezeki
Mencabut kecantikan muka (pucat)
Mecabut selera makan
Mencabut dosa2 kecil

Setelah tiba waktu untuk sihat ALLAH mengarahkan semua malaikat pulang semula rezeki, wajah ceria, selera makan. Tetapi ALLAH tak arahkan pulang kembali dosa kita. Begitu sayangnya ALLAH pada hambaNYA. Sabarlah menerima ujian



sdan kita sabar la masa sakit.... 

0 comments:

Powered by Blogger.