Coz babe, I don't wanna stay

Haaa????
haaaaa???

So ceritanya macam ni..
Aku mengantuk. Again...
Lepas sakit hari tu, senang betul rasa penat...
Puihhhh get over it La!!!!!

Semalam Birthday Mieta...
Mietaaaaaa... Happy birthday...
so Call dia semalam.. and guess what...
dia introduce aku kat anak dia as 'Kakak' not aunty ar...
she nice kan... thanx mietaaa... aku tahu aku awet muda puihhh

Internet tengah slow skrg...
aku tengah tengok The big bang theory..
ada meeting next tuesday tapi sungguh.. aku sungguh malas tuk buat preparation...
besok boleh???


Lagi.. banyak benda lagi aku mahu bebel sebenarnya...
tapi x ingat..
kejap tadi kontraktor datang.. sebab saya belum wassap lagi gambar signboard yang perlu ditukar itu...
saya keluar tadi x bawak phone.. jadi malas mahu menapak lagi..
dan beliau pun x kol hari ni.. so aku assume dia pun x kerja hari ni...
petttt muncul depan station aku.. dan aku just hehehehe

ok lah bai.



0 comments:

Powered by Blogger.