Sweet Escape

Sebab nak tukar tahun.. dan dalam menanti 2016, Boss aku kemain bagi workload yang melimpah limpah.. Memula tu aku tak la stress sangat.. Tapi lepas seminggu diri ini berfikiran positif akhirnyaa kecundang di tengah jalan... haaaaaaaaaa

dan kazen saya suruh saya balik sebab beliau bertunang jumaat lepas...
aku pun macam haaa???? dah la bulan disember ni orang nya kurang.. mana aku nak dapat back up kan???

Luckily ada Sham... hahah dia kaver aku tuk Khamis and Jumaat..

so itu lah cerita macam mana aku boleh balik kampung untuk satu malam




Ceritanya macik aku pun dah bising sebab aku ni dah lama tak tidur kat rumah atuk aku.. aku confident je menyangkal semua tu... "eihhhh mana ada!!!" Konon...


padahal... masa aku balik kampung dulu, macik aku sorang tu bujang lagi... aku selalu tidur bilik dia... sekalinya aku balik dah tak ada tempat tidur.. sebab macik aku dah kawin.. bahahhaha merempat lah aku kat sofa tu :((


Pagi Pagi lagi Atuk aku bising sebab telur angsa beliau tak menetas.. aku pun dengan bijak nya memujuk beliau... Its ok Aki, tunggu dia jadi telur emas.. Bahahhah..





Jadinya Pagi tu balik la sepulut.. Ke rumah kazen aku.. ehhh gambar kazen aku takde.. sebab dia tak siap lagi masa aku balik.. ya aku balik keningau sebelum sempat dia bertunang... teruk kan?? aku kena kerja la sabtu tu.. nak kena tunggu tak boleh... bukannya dekat Sepulut ngan Putatan tu...









Alkisahnya masa lunch.. aku suka gila dengan gambar ni.. tu jeeeee...

Hahah ok la bai... aku bawak Dylan pegi Pim Bingkor.. dia tak faham dengan function PC... Tab tahu la kut~~

satu lagi aku tak rasa staff sini kenal aku... hahah Ok bai,,

0 comments:

Powered by Blogger.