sebab semalam Nad cakap dia baca belog ini..

Semalam call Nad..
soalan dia dekat aku "La, asal jarang join chat kt group wassap?"
manarik soalan dia.. soalan orang lain biasanya,
" La ko ble nak kawin???" lepas tu aku unfriend je la orang macam tu...
so aku pun jawabla dekat Nad
"erkkkk" tak sempat nak cakap pape, Nad sambung,
"Ko busy sangat ke dengan kerja ko?"

Okeh to be honest, I am not that busy...
cuma  kekadang tu, aku tak tahu nak menyelit apa dekat group tu..
haha haha... alasan aku kan???

 Pastu Nad tanya lagi...
"ko busy sangat ke sampai belog  ko pun dah jarang update???"
again.. I am not that busy.. cuma tiada apa yang menarik untuk diceritakan...
just story yang sama every week, kerja n balik keningau... dan kerja lagi...
same old same old~~~

Dah lama tidak mengembara.. or buat aktiviti yang mencabar..
sebab bila ajak member, agak kurang yang berminat untuk hiking..

or untuk masuk hutan...

dan kawan2 kt sini semua speisis ko Nad...  ahahah
maksud aku... member karok ramai.. bwak gi shopping ke window shopping pun ramai...
tapi tu la.. tak kan aku nak citer kat belog ni aku pegy windows shopping kan?
agak bukan aku....


Tapi ni la.. gambar last week.. tu dah tak larat nak berjalan dan tu~~ 

ko mesti rindu aku kan??? aku tahu~~ hak3.. perasan tak habis habis..
aku nak terus menulis.. tapi aku jadi sedih pulak~~ :((
aku mesti rindu kt korang~~ InsyaAllah, panjang umur, ada jodoh kita jumpa lagi.. :))
Be happy.. and take care kay~~





0 comments:

Powered by Blogger.