Mat Bunga In Town


so semalam jumpa Yob.. berapa hari lepas nampak kt group yang dia ni dah sampai Sabah..
and since you guys semua tahu aku memang jarang nak masuk group wassap.. aku perhati je la yob yang dah ada kat sini.. dan tunggu untuk dia PM aku sendirik! bajet hot kan???
so the next day, dia pm aku tanya kat mana... agak konflik juga la sebab nya dia kat sabah sampai ahad.. and aku kt KK sampai sabtu petang je.. pastu balik keningau... so aku decide utk jumpa  malam tu juga~~ sementara tunggu dia ni habis dinner, aku stay la rumah si macik kejap.. dinner dekat situ :) 




Sebagai anak buah yang baik sweet dan innocent ni, aku pun ajak la si macik keluar sekali.. lepak ngan kitaorang sekali.. salah satu sebabnya.. me myself kurang tahu pasal tempat manarik dekat KK ni.. lagi2 waktu malam... teruk kan??  ahahah shut up!

anyway Yob, sorry sebab tak dapat nak teman sampai ahad nanti and for not being good tour guide... banyak kena belajar lagi~~~ its been good to see you again..after almost 2 years++ 
InysaAllah ada jodoh kita jumpa lagi~~



phewwwwww 2 update minggu ni.. bangga gila!







0 comments:

Powered by Blogger.