Nusuara Annual Training 2015



Kali kedua saya attend Nusuara Annual Training. Last year, saya macam berdebar debar sebab saya xda geng.. but this year haaaaa ni haaaaaaaaa

Ini lah staff yang paling dekat.. so, we're geng up!!
tiada rasa berdebar, sebelum ke Annual training.. yang ada rasa penat sebab bertubi2 lawatan sebelum annual training mula.. dan kami sebagai pim yang dekat kena standby sebab takut tempat kami pun kena lawat.. memang penat dan penat... even masa nak register program pun kami terkejar kejar.. mula2 plan nak makan puding kelapa bakar dekat Tuaran.. tapi memang tiada kesempatan... edeeehh....

so, sampai ja karambunai, kami terus lunch.. pasal team, kami mmg dah tahu awal sapa teammate... dengan roomate pun kami dah tahu siapa.. so semua tu mmg dah ok dah~~~



We were so lucky sebab dapat team dengan dua org senior... dan kalau senior ni memang best sebab sporting habis.. dan semua org dah kenal... dan yang lain lain pun sporting habis.. saya denga shafie satu team kut.. ramai tak puas hati sebab kami sama pim... alah.. saya sendiri x puas hati.. shafie pun sama... tapi all is well... we're profesional... 

Part of the team..

Teammate semua baik baik dan actually kami x kesah pasal ranking.. kami main bantai je in everything yang kami buat.. just for fun katanya... 

dia lah yang berkata kata ni.. biarpun tak sehat.. beliau tetap semangat.. lebih semangat kekadang saya tengok.. serius.



 kami dapat tempat pertama dalam team terbaik... hahah nampak x hamper sebesar diri ini???


Abang Joe ada  mention pasal team aku yang mula mula ranking bottom 3 okeh~~ *proud*
and we managed to chase the other teams.. haaa hambik.. ko pikir cincai??? 
anyway... congratulations to all my team mates.. you guys rock!! mohon maaf andai ada silap dan salah2.. tp kamu memang yang terbaik~~ stay in touch plz plz...

Ini pula geng karas... sebagai pengguna iphone.. diri ini selalu dibuli utk mengambik gamba.. nampak ka??? mana?? mana saya????


Dinner.. dengan tema denim and diamond... yeayyy , akak yang shwal turqoise tu menaang tempat pertama best dress u~~~ 

Saya kurang pasti meja kami ka yang bertuah, ataupun memang kami bernasib baik malam tu.. kami semua dapat hadiah... kalau bukan anugerah, kami dapat lucky draw... yeay!! I dapat keychain coach u~~~

me. 

ramai cakap saya kurus dalam group whatsapp la.. family and friend yang xda masa dinner.. to be honest, im not that thin.. cuma baju tu memang design macam tu dan saya pakai heels.. tak nampak kan??? hahah 


The ladies yang macam mahu p beraya... 

Actually training tahun ni lagi penat dr training sebelum ni.. sebab masa kami sangat sangat pack.. pastu malam kami xda supper... saya bangun pukul2 pagi kelaparan.. :( sedey.. the next day, saya bawak budak2 ni p makan McD.. takut malam2 saya lapar lagi... 
hahha will see u again nest year guys... 
yang dekat tu.. plz, next month saya ada program di kampung ketiau... jangan buat2 bz... hak3



yang ini ni... perlawanan pershabatan bola tampar sebelum mula Annual training... oii saya dah 3 tahun x main beb!!










0 comments:

Powered by Blogger.