seminggu kerja non-stop

Fuh, seminggu kerja non-stop..
sepatutnya aku cuti hari Ahad dan Isnin.
Tapi since Isnin tu duty report, aku keja sampai habis..
and kerja aku sampai ahad ni.. Ahad tak dapat cuti sebab ada event...
 :((
Ini gedix sedenarnya... aku okeh..
cuma hari ni aku sorang ja kan... kelam kabut juga la..
kesian dekat Shah, sebab off day dia pon aku masih kacau dia..
task pagi tadi pon dia yang buat...
Tsk tsk tsk..
Task petang tadi pon mneggelupur juga kan..
pastu rasa bersalah sebab kena kacau orang y tengah off tu..
tapi aku xde pilihan..
pilihan apa aku ada?? tell me!!!
tanya bos aku pasal task yang dia suruh aku??
nak mati???

fuh...dah lega... dah 4:22..
cuma tadi budak budak ni report ada pulak user yang datang sini sebab ponteng sekolah..
Form1. Form1??? sedih!


0 comments:

Powered by Blogger.