Le cousin


Aku dengan kazen aku ni macam adik beradik taw. tak kira family sebelah daddy, or family sebelah mama.. memang rapat sangat sangat sangat. dan memang jodoh kuat, kami kerja dekat company yang sama.. walaupun duk jauh kan? Ni cousin family daddy...
Itu Elyn, Upuk and Me,, yeayyy

Tapi, hari ni hari terakhir Elyn kerja dekat Nusuara.. soon she will be a teacher.. Tahniah.. ini memang apa yang dia suka dan cita cita dia.. Walaupun sedih.. sebab tak sampai sebulan pon kami duk bawah satu company, tapi aku tahu.. aku akan jumpa dia juga nanti.. 
nak harap jumpa masa keja memang tidak la kan..

Goodluck dear cousin.. You can do it.. You always do.. Love you muah!!!!



Nota kaki: 
Susah taw berpaut pada dahan yang rapuh.. susah tahu!!!
it seems impossible to me.. 
tapi nak mengharap dahan tu jadi kuat  macam mana??
Macam mana??? agak stress di situ!!!
berpaut pada dahan lain bukan pilihan..
sebab sekarang saya cuma ada dahan yang itu..

doakan daku...


0 comments:

Powered by Blogger.