Forgive and forget...

walaupun jauh, saya tahu cerita kawan kawan through Facebook taw. Dan kekadang tu ada unexpected story yang muncul. Macam lately, Bila tahu ada membe patah hati.. dengan mamat yang friend dekat facebook juga.. rasa sedih, sebab kita faham apa yang dia rasa. cuma tak boleh nak cakap lebih lebih since semua yang terlibat tu saya kenal.. Masa jumpa dia hari tu dia cakap dia ok.. But then minggu ni ja beribu post dari dia pasal makan dalam..  *sigh*

One thing yang saya boleh buat, berdoa semoga dia kuat.. semoga dia cepat jumpa pengganti... semoga dia bertemu dengan insan yang lebih baik... dan saya tahu dia kuat.. be strong ehhhh 

semalam housemate cakap macam ni..

"kalau ada boyfriend, kahwin je terus. takut melepas, bila lepas kita kena melalui satu cycle untuk cari new jodoh"

aku rasa kelakar.. why kak why?? tapi aku simpan dalam hati je soalan aku tu.. hik3.. kelakar rupanya housemate aku ni.. 

So today moh la kita kahwin.. okbai
 

0 comments:

Powered by Blogger.