Raya 2014


Selamat Hari Raya Aidilfitri.. Maaf Zahir dan Batin. yeay~~~~~ Ni gambar raya pertama. kami ditinggalkan hak hak hak.. terpaksa cari haluan memasing.. sebab janjinya raya ketiga balik kampung, raya keempat baru dapat buat open house.... Raya keenam dekat sini.. dan baru sudah.. tak ada gambar sebab kami tak berbaju kurung :))







Raya dekat kampung macam selalu meriah. pastu rambutan ada lagi, masa pergi kebun dapat manggis dan langsat. petang lepas open house aku paksa adik Ijat panjat pokok terap untuk aku.. lepas melantak sebiji bawah pokok terap aku bawak balik rumah sebiji untuk dorang yang ramai ramai ni.. dan sebab itu jugak la perut aku kena kutuk.. heh



Ni Generasi Aki Usau yang ke-3.. ramai yang tak ada lagi sebenarnya.. ni baru 1/4 kut~~ sebab semua dah besar panjang, ada yang lain raya ke-5 dah nak masuk keje balik.. heh.. 
Tahun ni terasa sangat rayanya.. Alhamdulillah.. heeee..


0 comments:

Powered by Blogger.