Random thought

Saya masih diambang mencari kerja.. Tapi Alhamdulillah, saya tidak menjadi penganggur..
dalam mencari tu, saya bekerja juga.. Alhamdulillah..
Yeah betul, susah nak cari kerja sekarang ni..
at least, tu apa yang saya rasa.. But no worry, I am okay.. I am doing just fine...


last few weeks, saya asyik teringat benda yang naik dekat timeline aku..
conversation dua orang pakcik ni.. macam ni..
dekat facebook tw,

assalam...thnx abe Tachimi... lme menyepi.... 
LikeLike · 
  • Tachimi likes this.
  • Tachimii Haha. Salam alaik. Lame menyepi kerja sane sini. Skrg bru stabil sikit. 😊
  • maliquee hehe..bgus2... kje mne skrg.. leh la lepak sme lps ni..setelah bertahun x jmpe..

Sebenarnya ayat dia yang ni....

"sekarang bru stabil sikit"

rasa macam saya kena hempuk...  sebab saya tahu, sebelum ni dia kerja dekat 7-eleven dan lepas tu dekat petronas station... wou... 
rasa kena hempuk sebab sebelum ni selalu je kutuk dia...
tak pernah fikir pula situasi dia kan~~~
Over ke??? 
well, it's ok now.. semoga lagi sukses di masa hadapan.. :)

0 comments:

Powered by Blogger.