2 Tahun berlalu


It's been 2 years now. (T.T) tak sedar pun masa berlalu begitu cepat berlalu. I really really miss those times we spent together. Rasa nak nangis ja bila ingat semua kenangan dengan dorang ni.Especially masa PT.. owhhh I know you hate me bila PT.. kan?? Bukan masa PT ja.. masa Jalan Lasak, Pandu arah..
Ingat lagi masa jalan lasak junior year.. Flait Asrul (dulu Sarjan Asrul) cakap, "ROmelia jangan hampakan saya" sob3.. and we did it.. I did it! masa tu wanita punya masa lagi baik dari skuad lelaki.. itu bukti kita sepasukan suatu masa dulu..
Masa Intermediate, kita ada pandu arah... rasa macam nak pengsan ja~~ *Typical Lalla* Nadhir tolong aku tarik aku punya weapon so aku boleh jalan terus...Aku tak pernah nampak that side of Nadhir before... *terharu* walaupun dia sendiri ada beban yang nak kena galas kan..
Dan sepanjang tiga tahun jadi kadet tu banyak sangat cerita kita~~ banyak sangat.. sampailah masa tauliah.
Lepas tauliah ada yang dah graduate, kami pindah mahallah, dah jarang jumpa. Tambah tambah aku ni malas nak turun latihan.. ermmm ada jugak yang lepas tauliah tu aku dah tak jumpa langsung~~~
Well, apa pun semoga kamu semua dalam keadaan sihat walafiat bahagia selalu.. tak jumpa bukan tak ingat.. macam ni la~~jauh dimata dekat dihati.. harapnya ada lagi pertemuan untuk kita di masa depan :)
reunion mungkin? ;)) heihhhh

P/s : semua orang kat facebook update gambar gambar nostalgia ni.. Even Faruq pun sama.. Faruq?? yang xde perasaan tu~~ pastu mak aku tanya kenapa gambar2 aku palapes banyak naik dekat timeline haha~~~
Nostalgia ma~~ orang rindu saya~~


0 comments:

Powered by Blogger.