Exhausted!

2 hari kenduri..
masa hari sabtu tu, lepas kenduri ned, kami pegy makan puding kelapa.. :))
balik dalam puku 4 lebih..
pukul 5 petang budak budak ni ajak mandi swimming pool..
agak dah lama gak tak berenang kan??
so lama jgak aku dalam swimming pool tu..
sebab kan masa tengahari aku berpanas panasan
lepas tu berselam selam di swimming pool..
aku terus dapat selesema...
bravo!!!
ahad pulak kenduri Muth..
panas gler masa tu..
lepas kenduri kami makan dekat McD..
then pegy lawat anak buah bobo dekat hospital Likas...
sebab kan maryam nurse bahagian Wad kanak2 aku tanya dia macam macam la..
its nice to catch up apa yang tertinggal kan??
lepas tu baru balik rumah... :))
pukul 8 malam baru gerak dari KK pegy Keningau//
muka aku burn.. pedih gler...
dan pagi tadi terlambat bangun nak keje.. pegy keje pon sakit pala..
tp kene keje juga.. kalau x, susah nak minta cuti khamis nnt..
Jinjin wedding pulak..

0 comments:

Powered by Blogger.