confuse kejap

sebelum final result keluar, aku hari hari usha MyIIUM. Biasalah nebes..
entah apa ko nak nebes... so aku memang usha la setiap hari~~
sampai la result dah ada.. Alhamdulillah..
tapi lepas tu tetiba aku nampak Amjad @ Numan upload gambar MyIIUM dia..
status : graduated

ha??? aku blur.. cek MyIIUM.. status : Active..

beler gler...
dalam kepala hotak aku ni yakin menyatakan aku tak hantar lagi graduation form..
lama berfikir..
macam mana ni??
apa aku nak buat ni???
nanti x konvo macam mana???
stressssss!
so aku kol Sue.. tp dia tak angkat???
dia tak angkat?? ok fine.. saja..
seminggu jugak la aku biar persoalan tu :)
pastu bila cek balik MyIIUM..
I punya status dah graduated!! Alhamdulillah...
tapi kan ada satu soalan lagi...
status tu automatic ka?? so what is the purpose of the graduation form??
belerrrr
aku kol sue lagi.. and as usual.. dia x angkat
cis...
aku kol puteri...
risau gak kan.. sebab puteri masih intern..
then puteri cakap..

La~~~ kan aku  dah hantar ko punya graduation form..

yeahh right~~~
thanx poo~~ I owe you big time!! Nanges kejap (T.T)


0 comments:

Powered by Blogger.