Mumble #14


Macam lama dah tak post benda benda merepek kan? 
satu hari bila teman adik di hospital. 

DIA : Owh, Bagus la tu, kalau saya dekat situ, boleh saya jaga awak

AKU : HAHAHAHA O.K


DIA : Betul ka OK?


AKU : Bei Lucu


DIA : Eii Lain...


AKU : K la bye, Jaga diri...


DIA : NI dah kenapa?? pelik pelik je


AKU : Hamboi saya pulak pelik?


DIA : Ye ar, tetiba macam ni? Hampa taw~~~


AKU : amboi HAMPA???? orang ada kerja la...


DIA : ye la ye la.. doakan saya berjaya taw..


AKU : Okeh, semoga cepat kaya


DIA : Doa betul betul ke memain?


AKU : Doa betul la ni~~~~



You are not alone
For I am here with you
Though you're far away
I am here to stay

But you are not alone
For I am here with you
Though we're far apart
You're always in my heart
But you are not alone


*NOta kaki: dia tak panggil aku dengan "AWAK".




0 comments:

Powered by Blogger.