Our Reunion.


Masa cuti Chinese New year yeay!! ni semua family sebelah mama..
CUma uncle dan2 yang tidak dapat join. sebab isteri beliau tengah tunggu hari..
kecewa gila beliau.. hhahah (Aku bahan dia)
and sorang lagi kakak mama ada di Filipina.. 



Our first pit stop..
Jalan Kimanis bt16. 
kami bawa SABRI.. kesian dia kena tough sikit mengadap perjalanan ini..
:)
pastu bila kami dah balik keningau.. mama bawa lagi dia sekali.. 
Dylan cakap dia selow...
hamboi



Ini masa dekat Likas Square.. Kami sewa apartement..
aku masuk awal untuk booking bilik...
hello!!! bilik utk the girls la~~ 
budak2 ni seronok sebab ada swimming pool..
Hari hari turun untuk mandi situ..
ok jugak la.. tak payah nak berebut shower kan.. 
Ramai kut~~~


Meet Jasni..
comel sangat dia masa cuti ni..
well-behaved.. ahakz!
Semalam aku ngan mama dia pegi pasar malam.. so aku tinggal la dia dengan adik aku dalam kereta..
pastu dia cakap kat mak dia..
"mak, hati-hati ar~~~"

wouuuu comel!!!

0 comments:

Powered by Blogger.