Hujan dan panas

Musim hujan melanda.. dan panas jugak.And ya, Keningau banjir. a part of it.Tenom and beaufort.. and Sook also susah hati juga tapi berdoa yang baik baik saja. Semoga yang baik baik saja. semoga semuanya selamat..Amin.. 

Good news!
Kakak Cindy sudah bersalin..A girl.. lama kami tidak menyambut baby girl..
tapi saya belum sempat mahu ke sana meliatnya..
InsyaAllah tomorrow.

dan... dan.. dan...

tidak percaya dan pernah aku menduga 
kasih terpisah dalam sekelip mata
sukar untuk dimengerti sukar untuk difahami
mengapa mawarku berduri?
kau pelangi mengiringi gerimisku

Kau kau didalam hatiku
kekal dalam ingata
kau sebagai kasihku 
kekal sepanjang zaman
kira kau dan aku satu hari nanti
akan bersatu

tidak terbakar jiwa diperjalanan
aku bersumpah pulang ke pangkuan...

Kau cahaya menyinari duniaku

kau kau didalam hatiku
kekal dalam ingatan
kau sebagai kasihku
kekal sepnjang zaman
kira kau dan aku satu hari nanti akan bersatu...



0 comments:

Powered by Blogger.