Kaunter Aduan

Saya penat dah buat E-majalah.. due hari ni.. tapi x siap lagi..
dan sebab penat, saya mengonlinekan diri.
Lepas tu, pendrive saya selalu sangat hilang dan tertinggal..
panas betul hati..
haih.. maw kena beli pendrive baru nih..
orang dekat rumah semua sedang sakit..
mama pon.. kesian semua nya..
Aku tak kol QE lagi pasal aku punya appointment...
sebab hari tu rupanya tarkih appintment 14/1/14..
tukan maulidur Rasul..
nnt lepas submit e-majalah la kut..
budak budak ni post pasal annual camp..
haihhh
I rindu jugak la..:)
Sekarang aku tengah lapar..
ada 25 minit lagi.. sabar2
pastu tudung aku x sampai lagi!!! hak3...
tapi xpe..
mama bagi beg baru semalam.. cantik sesangat (gedix)
haih.. praktikal aku ad lagi 2 bulan 1 minggu... time flies...

Harap2 E-majalah ni cantik dan nnt HQ tanya sapa yang buat E-majalah tu???
pastu dia panggil keja kan??? BERANGAN!

Gila serabut penulisan...
Keningau minggu ni asyik hujan ja..
aku nak pegi jogging pon x dapat... Hak3.. joging ye...
ko kan joging dalam mimpi.. xda kaitan dengan hujan oi!

klah... I pening.. bye

0 comments:

Powered by Blogger.