zaman dulu kala

Dulu kan.. aku ni gila sangat ngan dunia chatting...
memang chat gila gila.. ngan far.. farah Aziella..
berbanyak banyak ID yang ada.. sebab masa tu ada yazak..
masa cfs dulu.. emang dekat chat room tu kira otai la..
masa tu abang aku pon ada..
pernah aku kacau abang aku ngan ID lain..
sampai dia cuak... Sebab ada orang tahu pasal dia..
masa dia dekat rumah.. Aku cakap macam ni..
"kang x pasal2 wira biru **6008* tu hilang tayar..
beliau pon pelik.. gila stalker.. hak3 it turns out, orang tu adik dia sendiri..
memang seronok.. and sampai skunk, aku still ada ID tu
dan ada antaranya memang jadi kawan aku..
dalam facebook.. dalam dunia sebenar.. walaupun dah lama x chatting..

Cuma dulu, memang jarang bagi information yang betul pasal diri sendiri..
kekadang cakap aku ni dari KK.. kekadang dari Labuan.. macam2 tahu...
Bila jumpa orang keningau, aku cakap aku dari taman sabana lar~~ lebih kurang macam tu la..

But then.. aku pon dah tak ingat sangat apa yang jadi lepas tu.. sedar sedar aku dah dewasa..
dah tak layan benda benda ni.. kan?
Last week, aku kena jumpa seorang member yang aku agak rapat gak dalam alam maya.. ceh!
Jumpa beliau ni sebab dia AJK masjid keningau ni..
dia ni pon banyak gak berubah.. dulu gila Jamming.. skunk ni banyak gi masjid.. Alhamdulillah..
so aku jumpa dia regarding aku punya projek kat Jpkn..
then ada satu conversation tu macam ni...

Dia : keningau ni, 2 masjid y famous ni, masjid Ar-rahim and Masjid At-taqwa..
aku : masjid At-taqwa yang dekat atas tu kan?
DIa: ya.. yang dekat rumah kamu tu.. 
          Aku terkejut.. dekat rumah aku???

Aku: dulu aku cakap rumah aku dekat mana???
       Muka masing masing tak boleh nak baca
Dia : Taman Fajar kan???

Hak33 tidak!!!! Nampak x apa yang aku buat dengan kisah silam aku?? nampak x????


0 comments:

Powered by Blogger.