story

Sepanjang hari ni, saya berjalan jalan sekitar keningau..
sebab hari sabtu memang tidak bekerja dan 
saya terpaksa keluar dari rumah.
sebab, dapur ada pengubahsuaian yang membuat sesiapa pun tidak selesa dalam ni.
pagi lagi saya keluar, hantar mama kerja..
bawa mama jalan2 cari barang then beli kan breakfast adik.. tada~~
pastu pegi kacau YAYAN!!!
hantar cousin pegi kelas piano.. hantar pisang pegy rumah adik..
kacau cousin dekat Sabana.. banyak la saya buat!! ececeh!!!

petang pulak, saya merayau dekat kg Bayangan..
well.. tetiba terpandang poster lama...



bukan poster sebenar . maaf.. 

nampak poster tu aku terfikir, lama tak dengar ayat ni..
TAK NAK MEROKOK..
But WHY???
Sekarang ni rasa campaign nya bunyi macam ni..
"ROKOK SELUDUP PENYUMBANG JENAYAH"

mungkin ini yang dikatakan perubahan kan?? jauh sangat perginya..


0 comments:

Powered by Blogger.