Jumpa kawan Lama...

Aku sebenarnya tak pernah expect akan bertemu kawan lama..
But since I am here now, things got merry -ah..
Baru tadi Jumpa si Arbaya, masa Ambik dia dekat rumah dia,
jumpa pulak dengan Hamzah, abang sepupu dia..
senior sekolah menengah...
Bila fikir hampir 10 tahun tidak berjumpa dengan Arbaya..
and she still the same girl as before and still the same for the next 10 years hopefully.
Sekarang beliau sudah bekerja.. dan banyak jugak nasihat beliau untuk aku yang belum lagi memasuki alam pekerjaan...
ay ay senior!!
Last two weeks, Jumpa dengan Rachelda.. Class mate masa tahun 6 dekat SK pekan Nabawan..
dan sama juga, beliau sudah bekerja..
baru tadi Arbaya cakap, Rachelda ni officemate si Azmi..
Classmate masa tahun 6 tu jugak.
ha!
Kecil kan dunia?? pi mai pi mai tang tu katanya...
Tak sangka sebenarnya... si Azmi dah ada anak dah pon~~
cousin aku si octevia tu pon dalam kelas yang sama juga sebenarnya..
sebab dia jugak lah saya jumpa kawan lama ni..
how sweet... macam ada flashback.. :)
satu tahun ja sekelas dengan dorang ni sebenarnya..
tahun 2001, 6 cendikiawan..
saya budak baru masa tu, tidak lama lepas tu Arbaya pulak masuk kelas tu..
Tak sampai setahun pon..
heih...




0 comments:

Powered by Blogger.