bertuah Intern dekat rumah

Ini Poyo Okeh...
Last semester, Mostly member aku tengah intern..
So banyak la dorang ni share diorang punya experience dekat tempat kerja..
Yang paling aku ingat bila diorang tak lunch
Sebab dekat KLCC tu mahal
so kena cari alternatif la supaya tidak kebulur.
Aku paling ingat benda ni bila sekarang,
Aku steiap kali lunch, aku boleh balik rumah..
Haaaa~~~ jeles? Kejam ko la...

dalam Purse aku ada RM50 dari minggu lepas..
yang best sampai ke minggu ni duit tu tak luak..
puas hati!!!
Heee~~~~ kenapa aku sangat kejam??? Kenapa?????
Ini sementara saja..
Mungkin zaman kerja nanti sudah tidak merasa..
dan mungkin aku kejam sebab dulu2 aku sangat sangat jarang ada dekat rumah..
Bila member aku balik rumah bila weekend
and aku sorang2 dekat Mahallah.. heeeuuu..
Best :3




0 comments:

Powered by Blogger.