Positive day.. InsyaAllah

So Hari ni.. Awal pagi lagi aku dengan puteri ke HKL..
bangun AWAL ok!! sekian lama jadi puteri beradu sampai tengahari..
dekat hospital, biasalah ramai orang jammed pulak tu..
pening tahu!!
Agak lama jugak la.. sampai HKL pukul 9,
Balik dari HKL pukul 12 suku..
3 Jam lebih jugak..
Aku suka jumpa doktor tu..
doktor pakar.. dan memang dia yang operate  tangan aku hari tu..
Dia best!! wahhh ko La..
Agak lama juga dia bebel kat aku tadi,
ajar aku next step untuk fisioterapi..
yup.. Aku sendiri buat fisioterapi.. which yang suka banget..
sebab aku tidak perlu kesana kemari..
Susah pergerakan aku kesana kemari sebab orang lain terpaksa hantar aku kesana kemari...
hehe..
Dan tadi  beliau bagi surat untuk supaya aku ada extra masa exam tadi..
Ye la, Exam kena menulis.. Tangan yang nak menulis tu yang sakit..
huis...
So dengan sopan pergi la CELPAD bagi surat dari doktor tadi..
Then akak dekat CELPAD tu bila dengar nama aku ni dah tahu dah yang mana punya kes..
Famouskan aku.. Pergi STADD semalam pon macam tu..
Kak Yani "Oh yang budak Sabah tu"
kat Mahallah pon principal dah kenal!! Wah aku Famouss!!!
Last sekali pegy Department and General Office untuk settlekan aku punya Internship..
Yang tertangguh itu..
Kak siti bebel kat aku.. hehehe..
Sorry Kak..
Sr. Pauziah ok ja.. Sr. Pauziah cakap dia baru jadapat aku punya medical report semalam..
But everything is ok.. cuma result exam ja nanti.. doakan saya...

Alhamdulillah.. hari ni sungguh positive.. Terima kasih ya Allah...
atas perjalanan ini..

0 comments:

Powered by Blogger.