menghitung masa

its been 2 weeks now..
orang cakap give it times.. Tapi aku ni rasa rasa kurang sabar..
heihhh....
ubat dah nak habis..
kekadang rasa demam nak mari...
eihhhh...
sedey la macam ni...
ni yang aku cakap...
susah nak positive all the time..
dan jadi macam ni..
aku bosan... online, tgk tv... makan dan tidur..
nak reply msg orang memang tak la..
boleh guna tangan kiri je sekarang...
heihhh sedey!
next week akan buka jahitan..
Tapi aku still makan guna sudu tangan kiri...
heih..

aku mengeluh ka???? feeling sorry for myself...

2 comments:

Anonymous said...

Bila mana seorang anak Adam itu jatuh sakit, maka Allah akan hantar 3 malaikat untuk menarik nikmatNya,
1. Malaikat pertama akan menarik selera makannya
2. Malaikat kedua akan menarik seri wajahnya
3. Malaikat ketiga akan menarik dosa2 kecilnya..

All that u need to do is be strong!
kamu tahu aku jauh tp doa aku tiada perlu ruang.

Qimpa said...

thnx...(T.T)

Powered by Blogger.