I'll be back

Hak.. I'll be back???
Okeh esok balik Sabah.. sekejap..
Untuk beraya.. yeah!!!

Just now, We have Iftar with Sargeant Asrul.. 
So Merry-ah.. Awyn,Nia, Pnut, Kak SUe, Aku, Eleng, Rahman, Pat, Apan, Hasif, Sam, Aje and Azam..
Didn't expect it will be this crowded..
Haha..Mersti sebab ada sargeant..
Cannot say 'NO' la..
dengan sargeant sikit berbeza... 
dia kenal kami.. Sangat kenal..
sebab dia jurulatih kami dari mula kami bertatih..
sampai kami mampu berlari..
dan beliau sangat faham kami... Thank You sargeant...

secebis memori  masa junior.. 
Gambar yang gila Epic!!!!

Sebenarnya penat sangat Masa ni... but we did it!!!
Ni semua sebab sargeant.. Buat aku teringat..


K, next story...
Tadi aku pegy petronas.. Untuk tukar syiling. Ya! syiling aku dalam tabung yang far bagi aku..
dapat jugak lah RM95.. kaver sikit aku punya baju raya...
Masa tu Kimi ngan Wawa yang ada dekat kaunter..
Bila dah nak blah tu Kimi tanya ke aku..
Sebenarnya aku x expect dia nak bertanya ke bercakap ke ngan aku... 

Kimi : nak gi mana???
Aku : nak gi Danau..
Kimi : nak cari apa???
Aku : Nak cari baju raya..
Kimi : Ko beli baju raya dekat Pasar????????

PASAR???? aku speechless!!!!



0 comments:

Powered by Blogger.