Que sera sera..

baca belog cik Liza.. miahahaha..
Ok. byebye!!!
Haru tak kalau macam ni ja??? hak3..

ok....

 Buat teman seperjuangan yang Alhamdulillah usai sudah perjuangan disini..
Tahniah.. dan selamat menjalani fasa baru pulak..
kita tidak selamanya kanak kanak riang yang bermain fantasi kan??
sudah masanya kita melangkah ke dunia yang baru..
Takut???? cuak?? kejap je kut rasa tu..
Ha...  ni baru Que sera sera.. What will be will be..
What Will be, will be..
What will be, will be...

mahu menulis lebih panjang tapi serasa ayat yang sama saja ada dekat kepala otak aku ni.. heeee... Hopeless!!!

Just sepanjang 6 tahun ni.. banyak mengajar aku jugak..
menjadi siapa aku yang sekarang ni..
manusia. ha?
okeh...
 kamu tahukan saya sayang kamu...
kamu tahu kan saya tak akan cakap sayang kamu depan kamu..
kamu tahukan saya tak reti..
kamu tahukan saya memang benda benda ni memang tak reti kan????
kamu faham kan???
kamu faham... dan bila bila nanti kamu tahu yang kamu ada lah sahabat saya... di dunia... diakhirat jugak.. InsyaAllah...

ni la masanya kut nak cakap bon voyage?
heeee... ada jodoh pasti ketemu lagi...

p/s : kahwin nnt jangan lupa jemput aku... kalau boleh sponser ak nyer tiket sekali... miahahahahah





1 comments:

Anonymous said...

owh man. you make me cried. serious in luv u as sahabat dunia akhirat. amin. all the best!

Powered by Blogger.