Lepas setahun


Owh yeahhh???
Ni gambar tauliah tahun lepas yang kami tak dapat lagi..
Lama gak nak menunggu..
Aku dengar tauliah tahun ni dah dapat..
hrmmmm
Well ni 1st and final draft..
Cik siti ngah cek ada salah ke tak dekat nama nama tu..
dan aku malas nak cek.. nengok nama aku betul ok la tu #selfie

Haihhh Sabtu lepas dinner ngan dorang2 ni..
Pat x boleh blah....

dan aku termakan jgak ngan pujukan beliau ni..
heeeee
dan ini la kerja melantak kami..
gambar dicuri dari FB DD


haaaa nak tidur balik la...

p/s : watikah pon baru dapat hari ni.. dan ianya sangat besar...
p/s : Sebenrnya mustakim Abd Rahim dan anaknya ada kat belakang tu.. dia tgh dodoikan anak dia..
p/s : bila la nak kumpul mcm ni lg??? heartache..


#Friend #Skod #Family #Palapes #Tauliahbatch31#Iftar

0 comments:

Powered by Blogger.