Ahlan washlan ya Ramadhan

Salam Ramadhan..
berpuasa di uia lagi..
Buat kali terakhir.. InsyaAllah... Untuk terakhir jugak dibumi semenanjung ini.. doakan saya..
dan semoga Ramadhan tahun ni lebih baik dari yang sebelumnya...
berdebar debar.. kenapa kan?? heeee :)
Lela cakap dia mimpi aku nak khawin da...
eiii gatal benor... ada kaitan ea???

so... ramadhan tahun ini... saya akan berbuka di tempat kerja..
First time ni... berdebar debar...
hehehe..
Tapi Alhamdulillah.. dah ramai pekerja..
saya boleh bernafas lega...
Imran dah balik.. buat aku rasa lega kuasa 10...
semalam hari 1st dia datang balik..
dan kerja dengan aku..
dan entah kenapa... aku rasa selamat bila dia dah balik...
aku tak perlu ajar dia banyak..
cuma barcode je yang kena ingat kan beliau..
4 bulan bercuti mesti ada lupa sikit..
aku hari tu seminggu cuti lupa langsung macam mana nak turunkan minyak!!!
heihhh tak boleh harap.. mampus kena marah masa tu...
tapi seryes... bila Imran ada aku lega... sebab aku percaya dia..
Bila jaga kaunter aku tak payah nak risau..
sebab dia back up aku banyak...
sebab aku junior dia..
dia jaga kaunter aku, macam dia jaga kaunter dia..
sebab itu la.. aku bersyukur sangat..
nampak macam remeh kan??? Tapi sangat seryes...
LEGA...

btw, ini first terawih.. Jom!!!!
*hari ni cuti kerja.. esok ada 2 submisson... doakan saya... :)


0 comments:

Powered by Blogger.