seperti yang dijangka

Yeah.. Aku balik. esok..
expected la.. kah3..
Alkishnya semalam, kami 6 orang ada shot 5 rat..
Gila shot banyak..
aku penat!!!!
masalah nya sebab aku rasa bukan aku punya salah shot sampai macam tu punya banyak..
ya... kalau shot, gaji kami berenam akan dipotong..
Aku penat kuasa 2..
sebab memang bukan aku punya salah aku kena bayar..
penat... aku cuti2 ni nak rehat..
Nak rehat sangat3... shot banyak2 ny bukan bagi aku rehat..
Bagi aku headache je..
then aku pun rasa baik aku balik..
At least dekat rumah, gaji xde, xpe...
aku leh makan banyakbanyak..
tidur banyak banyak...
tengok tv puas puas...
online banyak banyak...
jalan banyak banyak...
kalau x balik pun aku rugi je..
kan/???
logik x???"??
so mama pun cakap..
"balik la..." yeyaaaaaa....
Happy..
Ya aku akan balik... Balik sabah...
Rindu...
Aku balik sebab aku rindu...
rindu...
OMG aku berdebar2 *tetiba*

Okeh.. last sekali, kami TAK Shot pon 5rat tu..
Misplaced ja...
Tapi... dah aku cakap nak balik...
mana leh undur.. hak3... aku balik














0 comments:

Powered by Blogger.