again..


 

fly again.. again.. huh... pagi td mama rhantar sampai stesen taxi.. xleh nak mengada nak minta hantar ke airport.. weekdays kan.. semua orang keja.. ak? ya aku tinggal keja aku lebih kurang seminggu.. hehe nak wat cne kan??  balik pon x sampai seminggu.. aiyak!!
itu sungguh mengada.. 
result keluar semalam.. dan aku bersyukur.. really... bukannya colorful.. cuma kena sedar diri.. hekk... dengan apa yang ak dapat teringat balik kisah jatuh bangun dulu... 
teringat betapa lumpuhnya dulu..
perit... dan sebab itu dengan apa yang aku mampu capai aku sungguh sungguh bersyukur.. terima kasih ya Allah atas perjalanan ini.. atas hidayahMu ya Allah.. sungguh jatuh itu perit.. bangun itu payah.. tapi bangun jugak.. biar aku tidak berlari.. cuma merangkak tergagah jugak hati.. 

wah kau la!!! bunyi macam dah habis study!!!   sikit ja lagi.. you go girl!!! 

0 comments:

Powered by Blogger.