random rant


Heee my sweet cuzzie  n my little bero..
Ni yang rasa mahu pulang..
Mahu balik..
Mahu.. kepingin.. tahu apa kepingin???

week before this sweet cuzzie call
minta teman dia buka bisness masa kaamatan..
Alangkah... 

Arghhh stress...
saya exam...
exam week saya serabut..
Kena wat report FYP..
sampai sekarang x setel lagi...
pastu saya x start cari lagi tempat nak wat IA nnt..
Doa yang baik baik...
semoga yang terjadi baik baik saja..
saya rindu.. rindu sangat...
Nanti Raya saya balik..
or bila bila saya rasa boleh balik..
kan?? weekend?? okeh melampau!



Okeh.. sapa tak tengok lagi matluthfi punya post terbaru?
sila tengok sekarang..
baru pagi td dapat tengok..
sebab semalam internet macam sepot.
boleh mengalir airmata...
bila memang macam itu lah mentaliti orang...
Apapun video ni memang terbaik..
Mesejnya sampai...
dan... sedih...

ok..

GTG... keje petang ni...




0 comments:

Powered by Blogger.