torture

Keja ngan Kimi petang Tadi..
so pada siapa yang tahu, aku memang tak bercakap ngan Kimi.
Sebab beliau pernah marah aku sebelum ni.
And bila orang cakap or suruh aku cakap ngan si Kimi
aku cakap
"Tak nak la.. Nanti kena marah" and aku cakap benda ni depan beliau, di pendengaran beliau.
beliau diam je. :p (@.@)

Bila kak hetty datang kaunter kteorang, kak hetty tanya
"korang dah bisu ka?"
Aku ;"tengah menikmati suasana hujan ni kak"

Kak wati : "korang gaduh ka? seorang pandang depan, seorang pandang belakang"
Aku : "a ah"

Dekat tempat aku keje tu, ada sorang akak ni yang keje dekat dekat situ..
selalu datang kaunter aku... atau aku ke kaunter dia..
kak Zurah namanya..
dia tengah mengandung 8bulan ++.. anak kedua
selalu kacau perut dia.. sebab itu anak kedua..
Aku : "akak tau tak anak kedua ni degil, keras kepala.."
Kak Zurah.. "a ah, tahu, degil.." :p

DInner ngan Kak hetty n Kak wati..
seronok ada orang belanja.. ngan kuih POU.
I Love POU..

Mieta dah balik Kedah.. Tapi dia masih merajuk kat aku masa dia balik kedah. Aku pon tak tahu apa salah aku.. lepaking ngan mieta, Pnut, Nia, Faiz ngan Mus dekat reading room makan KFC.
huaaa rinduuuuuuuu!!!
Cepat dan lambat yang aku rasa berlalu macam tu sahaja...
Shopping beg, n blause dekat Pnut..
hua234seronok!!!!

ok la.. time tuk buat assignment.. kbai!


0 comments:

Powered by Blogger.