how time flies

how time flies. sedar x sedar dah nak 3 bulan aku keje sini.
sengaja amik shift malam minggu ni... sebab banyak discussion saya kena buat. x nak la banyak songeh ngan dak member lain sebab dorang sah2 free after maghrib ke isyak.. x kan ak nak cakap.. x boleh. aku keje.. amboi kaw.. banyak songeh.. nak amik cuti, ni bukan bapak aku punya company.. even ak patt time ja rasa sayang and rasa irresponsible pulak sebab delat sini dah ada jadual nya.. hiuuu
ayen kol tadi.. agak agak dia tengah pujuk aku balik time kaamatan nanti .. sebab dia nak buat bisnes masa tu. like seriously? tapi x kut. aku punya final x lama lagi.. dengan software engineering yang decentralized exam.. hoooo apa mahu jadi la..
and masih berfikir.. banyak benda.. apa pulang ka tidal cuti sem nnt..
nak travel sorang2 nnt.. dah lama x mengembara.. cari pengalaman baru untuk diri ini..
kat mana agaknya ak nak pergi???? sekitar malaysia ja la..

0 comments:

Powered by Blogger.