Deng!

Rasa dah banyak kali aku keje shift pagi bila weekend.. 
sebab mmg weekend aku suka keje pagi,
agak agak tak penat petang tu boleh OT.
Or boleh keluar jalan jalan cari makan...
dan biasanya bila weekend abang bob ada..
dan setiap kali itu jugak la beliau akan beli sarapan tuk kami kami ini..
Beliau memang bijak mencari sarapan yang murah dan sedap..
Pagi semalam aku terasa gila bila dia pegy beli sarapan without telling me..
Aku lapar kut..
dah la pagi2 weekend memang sesak ngan orang..
tiba2, telefon berbunyi..
Hek3, nasib baik beliau ingat kat aku..
Tanya aku nak makan apa...

dan pagi tadi.. macam biasalah, aku kirim breakfast dekat beliau..
so, time sarapan kena ganti2 ngan budak2 lain..
perut aku dah bunyi2 dekat post aku..
tak tahu la si Kimi dengar ke tak..
customer ada je kut yang dengar... 
Kesian kat aku...

so, bila orang lain dah siap makan, aku pegy masuk ofis nak makan..
Tanya kat Abg bob, mana saya punya breakfast..

abg bob : "Alamak la, sori terlupa lalla nyer breakfast"

Aku : "alah!!! (aku frust nak nangis..) seryes la ni??

Abg Bob : "seryes la ni"

Aku : ( nak nangis kuasa 2)

Abg Bob: Tak pe la kejap lg gi beli..

Aku : (Nak tunggu??? )  Tak pe la.. makan lain je.. cepat2 nak lari dr ofis.. nak merajuk..

Abg Bob : tu la atas meja tu lalla nyer breakfast!

Aku : (huh????  jeling beliau) betul2 la ni... ni sape punya? 
 
Abg Bob : lalla punya..

Aku : betul2 la.. tak pe kte leh makan benda lain...

Abg Bob : betul la... memain je td...

HUHHHHH!! muka dah ceria balik...

dasar lalla yang suka makan dan nak makan ja!

2 comments:

miss addin said...

a hungry girl is an angry girl.. hahahaha.. ko kan membela gak kan??

Qimpa said...

duhhhh

Powered by Blogger.