Lately

Tadi bos aku masa aku nak balik..
dengan tak larat aku pun cakap :

"balik dulu bos"

Bos:

"okeh terima kasih"

Aku :

"sama-sama"

Lepas aku cakap "sama sama tu, baru aku fikir, itu bos sarcasm ke?

Ahhh alkisahnya semalam, masa nak balik tu, aku cakap ngan bos aku..
Bos, balik dulu..
Bos:

"okeh, bye"

Aku :

"bye, Assalamualaikum"
erkkk

tak tahu la.. masa baru seminggu kerja, bos pernah marah aku sebab :

Texting depan customer,
baca newspaper depan customer
and tak pakai name tag...
 heeee

then aku pun berubah, bila ingat pesan mama  suh keje lek lok... :)

so lately, bos pon dah tak marah2.. Tapi bila setiap kali beliau ada dekat kedai, jantung aku jadi sakit...
Bunyi macam ada crush je aku ngan bos aku ye??? hak3 gelak guling2.. anak bos sama baya ngan aku woiii!!
sebenarnya aku sangat takoot akan beliau...



Sue cakap, ecah cakap, selepas 40 hari, ianya akan jadi rutin... dah genap sebulan kerja...
tinggal lagi 12 hari.. experiment...

0 comments:

Powered by Blogger.