Flashback



Flashback~~~
Masa kami intermediate dulu, annual camp kami dekat hutan berkelah pahang.
It was such a nice place, malangnya, peringkat medan kami tak boleh pulak nak bawak gadget.
so tak ada gambar.. ei?? ada lah!! tapi tak taw letak kat mana..
Masa kem tu, membe saya kena tawan..
JL cakap mcm ni
"teman gome, puteri dah kena tawan" (style org perak. eh? mcm tu kan?)
saya masa tu dekat belakang tenagh nak tidur terkejut 5 saat lepas tu saya gelak..
cari sue, rupanya sue dah dengar..
kesian jugak..
Tapi member yang lain berusaha la untuk culik dia balik dari pengganas. alah pengganas tu jurulatih gak sebenarnya...
sebenarnya bila tengok hantu kak Limah balik rumah ni saya teringat kat jurulatih saya tue..
sebab style jurulatih tu cerita mcm dalam hantu kak Limah la..
aiiii rindunya...


*Hantu kak Limah ni dulu tengok ngan puteri.. Kemain suka dia masa tu..

0 comments:

Powered by Blogger.