tidur 5 minit

tadi lelap kejap lima minit... rasa tak sampai hati nak tidur sekarang..
nanti pukul 8:30 dah nak gerak pulak.. so, nanti ja la tidur dalam bus..
Tadi tetiba seorang member misi ni buka topik pasal khawin muda. Ramai ja sebenarnya member yang sudah khawin sebenarnya. so macam member tu curious banyak benda pulak. dibantu oleh member misi yang lain, pak ustaz ya... kami bercerita la pasal benda tu...
banyak benda sebenarnya yang sebelum ni saya tak pernah konsider pun...
contoh, pasal isteri yang bekerja.
pak ustaz tu tanya,
"Tanggungjawab isteri itu kat mana? Kat tempat kerja ke kat rumah?"

okeh kita sekarang bincang pasal isteri, bukan pasal wanita berkerjaya..

agak betul soalan itu...

baik, saya tahu apa jawapan saya, cuma saya tak tahu tindakan saya nanti...

0 comments:

Powered by Blogger.