tunggu kad jemputan

well, saya tengah tunggu kad jemputan dari Miss Azimah yang soon akan jadi Madam! 
Yeay!!! happy.. yup 16.sept.2012. Insyaallah will be there.
Cuti ni ada dua jemputan yang tidak dapat saya penuhi
minta maaf siap siap buat saudara Ahmad Mustaqim dan  isteri
juga buat saudari Suhaili dan bakal suami..
really sorry..  sedih tak dapat nak attend majlis skod sendiri...
cuma doa yang saya kirimkan buat kalian..


okeh.itu cerita pasal kad kahwin. kad raya macam ni? sapa nak bagi saya tahun ni? Nak3!! 
Nak Kad raya.... 
Hari tu wan siap tanya.. 

"nak yang biasa biasa ke yang ada bunyi bunyi tu?"

saya jawab "nak yang bunyi2!"

wan : demand pla...

:p dah tu, tanya kenapa?

** dah nak tidur sebenarnya tapi dapat mesej dari sports, esok ada meeting.. dan saya sebenarnya rasa nak mengamuk malam malam ni.. aihh...


0 comments:

Powered by Blogger.