Ramadhan


Iftar bersama ketua menteri sabah semalam. Alhamdulillah, murah rezeki. Dapat jumpa laila and Muthmainah. pastu junior semai a.k.a tunas pun ramai jugak. Ini ja yang ada dalam kamera. ada budak yang sama batch dengan saya, saya tak tegur pun. hehe segan pulak tetiba..



Ini baru pagi Tadi, Akibat iftar semalam, saya balik mahallah pukul 12, tidur pulak lewat, pastu pagi tadi kena pegi MIMOs dan saya sangat penat masa ni..Tapi dekat mimos sonok gak. sempat la juga saya berangan nak bekerjaya. ok angan2.. 
lepas dari Mimos pegy tolong bungkus bubur lambuk. mahalah saya ada buat bubur lambuk distribution hari ini.. Alhamdulillah.. murah rezeki bulan ramadhan ni..


k la.. baik saya tidur kejap..sebenarnya banyak saya nak cerita.. tetiba otak jadi blank.. perlu tidur sangat kut... :)

0 comments:

Powered by Blogger.