spontan

tadi, on the way nak ke kelas, terjumpa si fendi  ni...
dari jauh dia dah senyum senyum kat kte org..
tapi entah macam mana, masa lalu tepi dia tu,
dia acah nak ketuk kepala saya. saya pon apa lagi?
 kaki jalan dulu menyepak kaki dia...
ha??? Apa saya buat ni??
alamakkkk... memang silap la...
nasib baik ngan kasut kuliah...
kalau budak palapes, memang dah biasa dah kena spike boot ngan drill boot tu...
selipar pon boleh jugak sebenarnya...
rasa bersalah ngan fendi sebenarnya...
truth is, dah lama saya tak jumpa mereka ni.
member ict dari zaman CNFOS lagi...
harap harap dia tak marah....

0 comments:

Powered by Blogger.