see you when I see you.

Tadi yati balik dari kerja ketuk tingkap mieta..
tak sedar dah dUa bula dorang ni tak jumpa
apa lagi si mieta, terjerit jerit dekat bilik dia *pompuan*
yati sekali..
chooppp mieta ni rumate saya.
pastu mieta cakap
'Ang balik r bilik dulu, kesian kat ang, mesti penat'
yati : 'aku hari hari tengok tingkap bilik ang'
insiden yang mula macam happeninng gler tu bertukar pulak bila airmata mieta jatuh...
Alahai mieta...
saya sebak jugak...
tapi apa kan daya, saya rasa nak gelak tu lagi banyak percentnya dr nak nangis.
Dear mieta, jangan la sedih sedih..
esok lusa, bila diizinkan, pasti pertemuan terjadi.
esok lusa, bukan lagi kami yang disisi 
tapi saya yakin, Dia telah ciptakan sesuatu dihadapan kita...
be strong, you are the best roomate ever.
a friend, sister...
ingat daku dalam doamu...
will miss you too.. sob3....
keja leklok....


......

Tak pernah pulak terfikir nak jadi sesedih macam ni..
atau saya yang sangat emosi..
esok dia pun dah nak balik...
Tapi saya ada midterm petang...
so... see you when I see you...

0 comments:

Powered by Blogger.