Sedey

Dah satu malam ditinggalkan oleh mereka mereka..
RIndu.. Tapi Rasa mengganggu kalau saya call
saya pun menyepikan diri..
Semalam, balik jer dari markas dalam pukul 1...
Letih gler.. Mahallah sunyi sangat.. Sunyi sangat
Tak tahu cara nak avoid kesunyian tu...
Pergi cluz, Balik dari cluz pon perasaan yang sama..
Baring2 dah tak da keja nak wat tak dapat pulak nak tidur..
Saya amik kasut, Kiwi.
Kiwi kasut...
Malam saya ada interviu.. Pastu g mkan kat Aminah..
Tak ada mood nak bungkus...
Sebab dah tahu tak ada orang kat bilik nak teman saya makan.
Nasib baik tak mengalir air mata masa makan..
Balik mahala terjumpa pulak dengan saya punya junior..
terkejut dorang saya ada lagi sini..
Saya masih terkejut dengan kesunyian mahalah ni..
Peanut, ngan awyn ada keje kat lua.. saya sendirian lagi.
TErtanya tanya... keadaan mereka mereka yang dirindui...

*mode: dengar lagi Alif Aziz, jangan ganggu pacarku

0 comments:

Powered by Blogger.