Gila mercun

Family member saya yang lelaki memang gila mercun taw..
Dari daddy sampai la ke anak sedara beliau yang lelaki...
yang memang lagend kampung tu abang saya kut..
segala meriam la..
kalau lagend bandar, daddy boleh kut..
mana taknya dia suka ja beli bunga api yang besar tu..
Tapi bakar kat kampung... meriahlah kampung saya malam tu...
entah entah rusa dekat hutan belakang rumah tu pun happy tengok bunga api tu..
oii!! apa saya mengarut malam malam ni???
alkisahnya saya punya literature review dah setel...
Alhamdulillah.. credit to puteri awyn yang 100% telah membantu.. hik3...
banyak gila kerja hari ini...
Semalam dalam kol 10 setengah tu,
Izzati, puteri n Far datang melawat...
terharu... siap bawak makanan...
Nasib baik bilik awyn n sue dekat...
mereka la yang menghidang makanan n minuman bagai...
ok.. bilik saya kosong... dah lama berhajat nak restock makanan..
Tambah tambah bulan puasa ada baiknya kalau ada makanan dalam loker..
Boleh buat bersahur.. eiii saya tak ponteng2 puasa k.
cantik sikit...
thanx kawan kawan yang datang...
kalau tak datang maka saya tak tahu la yang HCI punya video kena anta ari ni..
dah la saya belum buat satu apa lagi...
convert video pon tak lagi.. jangan kan convert.. video converter pon saya tak ada lagi semalam..
laptop saya baru jer format... picture editor pon xde...
haaaaa... mencabar jugak kerja last minute ni... hek3...
nasib baik dengan kehadiran jalur lebar celcom yang bolehlah agak membantu distu...
owwhhh lepas wat video tu pagi tadi, ateyyah mesej cakap kteorg kuar dekat news ari ni. fullstop...
okeh okeh.. dah cukup la tu... banyak pulak saya bebel... sweet dream...
doakan saya mimpi yang indah dan tak menyakitkan hati...

* ada satu hari tu saya bangun, masa nak gi toilet tu, dengar air mencurah curah... nak kata hujan tak jugak... cek punya cek.. rupanya ada paip bocor kat level 3... fikir kan ada cerita dark water kat mahalah ni..
wah mulut la... celupar!

0 comments:

Powered by Blogger.