Desa III

Dah habis dah Palapes.. Alhamdulillah..
yang bestnya, saya dapat mengaktifkan diri dalam misi.
yeaaayyyy selama ni rasa jelez je bila tengok budak budak misi buat outreach program..
Jelez, pegy Mabul Island la, sarawak la..
Saya pula mesti busy dengan aktiviti palapesnya..
khemah tahunan la, latihan berterusan la...
Tapi itu dulu!
sekarang ni saya tengah busy untuk outreach program ke kuching
yeaaay!!
Kuching???? satu satunya negeri dekat malaysia ni yang saya tak jejak lagi...
bila?. haha tak boleh bagitau, nanti kena ambush...
Tapi bila fikir balik,
Outreach program kan ke kena duduk ngan keluarga angkat.
:(
Ni first time saya join program macam ini..
berdebar debar saya.
dah la...
Yang lagi penting esok dah start puasa da...
salam Ramadhan semua..
semoga Ramadhan tahun ini lebih baik dari tahun sebelum ini...

0 comments:

Powered by Blogger.